Glad påsk!

Glad påsk på er! Vilket toppenpåskväder vi har!! Igentligen vill jag inte klaga, men är det inte lite huvudvärksväder?

Tyvärr blir det inget mer påskkort som utlovat, jag har inte hunnit göra klart det jag påbörjade i början av veckan.
Men jag har hunnit mycket annat denna veckan. Både roliga grejer och nyttogrejer.  
Vi har varit på påskfest på öppna förskolan, varit hos Camilla och Hugo och fikat (tack Camilla för trevligt sällskap och gott fika), varit i Helgas trädgård och träffat massor av trevliga mammor och barn.

Vi har även hunnit med att vårstäda ute, blommor är planterade, altanen städad, utemöblerna framplockade, Agnes har fått en babygunga upphängd.
I torsdags hade vi gäster så då blev det även städat inomhus lagom till påsk... ;-)
Tack Anna med familj och Ingela med familj för besöket! Trevligt!

Igår var vi och åt påskmiddag hos mina föräldrar, det var mums! Agnes tyckte också det var gott, särskilt köttbullarna, hon åt bara dem trots att hon hade tallriken full med annan mat. Gott betyg åt köttbullarna i alla fall... ;-) 
Imorse åkte Benny ut till sommarstugan och jag och Agnes gick på loppis och tog sen en promenad i det soliga vädret. Sen åkte vi också ut till stugan och åt lunch allihop. Vi satt faktiskt inne och åt, ganska kyliga vindar därute tyvärr.
I eftermiddag blir det en promenad till svärmor och svärfar, som har utlovat nåt alldeles extra till kaffet, hmmm undrar var det kan vara för smarrigt? 

Jag återkommer efter påsk, förhoppningsvis med nya alster att visa.
Ha det bra!

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0