Ett kort till min syster...

.. och hennes pojkvän som har förlovat sig har jag att visa idag.





Jag hade ingen bra stämpel som passade till ett nyförlovat par så det fick bli att maska ihop två andra stämplar.
Nu väntar vi allihop med spänning på att få höra när vigseln blir!
Förra veckan hade vi en hektisk vecka, bl a med heldagsshoppingturer både till Jönköping och Växjö.
Och igår eftermiddag och kväll hade vi scrapträff igen, och jag fick några kort gjorda, jag visar dem nästa gång.

Idag har jag och Agnes varit hos Caroline och Alvin och hälsat på, och ätit världens godaste kaka! Choklad, hasselnötter och säkerligen massor av grädde och smör, kan ju inte bli annat än en succé! Mums!
Givetvis glömde jag receptet, jag får nog ringa Caroline och be om det om abstinensbesvären blir för stora.

I morgon är det bad igen, och på eftermiddagen bär det av till Nässjö på 1-årskontroll på BVC, då ska Agnes få sin tredje dos av sprutor. Ingen feber efteråt tack!
Nä, nu måste jag packa badväskan innan jag går till kojs! Hejhej!

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0