Tack för värmen...

nu äntligen är värmen här, å det med besked. 26 grader i köket är lite för varmt, sovrummet stängde jag dörren till i morse så där har jag ingen aning om hur varmt/kallt det är nu. Blir en (o)trevlig överraskning ikväll.
Men ute är det hääääärligt! Synd bara att den inte kom en vecka tidigare, vi har nämnligen varit på Öland en vecka. Vi hade visserligen uppehåll midsommarafton, men annars var det ju inte direkt nåt badväder. Det var heller inte regn jämt så jag ska inte klaga. Midsommarhelgen firades tillsammans med min mans trevliga släkt på Öland. Som vanligt jätteroligt och trevligt, men brandvarnaren behövde väl inte gått på helt i onödan kl 4 natten till midsommardagen?!?!?!

Jag hittade tillbaka till scrapbookingbutiken i Borgholm också, det efter att jag fått ringa min man (som kom till Öland ett par dagar senare) och fråga vart den låg. Ska tillägga att min mans lokalsinne är ganska uselt. Då jag känner till detta, så trodde jag inte på honom utan tog helt enkelt för givet att butiken stängt igen. Dagen efter gick jag ändå till den plats min man sa, OCH DÄR LÅG DEN!!!!! När jag äntligen hittat den så var den STÄNGD pga flytt till bokhandeln. Väl inne i bokhandeln visade det sig att de knappt hunnit flytta nåt alls, men tur i oturen stötte jag på ägaren till scrapbookingbutiken, och han öppnade gärna butiken åt mig!!! SNÄLLT!!! Så nu är jag tre stämplar och lite annat småkrafs rikare.

Bennys faster har fyllt 75, detta kortet fick hon tillsammans med sin present:


Blommorna kommer från Wild Orchid Crafts, pappret från Pion design, de andra grejerna har jag inte riktigt koll på vart de kommer ifrån men ramen och flickan är inhandlade på scraplagret har jag för mig.

Just nu är scrappingen lågprioriterad, så ni lär nog inte få se så många uppdateringar här i sommar. Nu håller jag på att tvätta för fullt efter Ölandsresan, så allt är rent inför Västerviksresan. Nu blir det inte stuga denna gång utan husvagn. Puh, jag är ytterst tveksam till hur detta ska gå. Jag inbillar mig varje gång att det är mysigt i husvagn, men efter ett par timmar i en sådan så förstår jag inte alls hur jag tänkte när jag gick med på att bo i en liten låda på hjul som gungar och är varm och lyhörd... Dessutom ska man gå på toa tillsammans med ett helt kompani, och sitta i förtältet tillsammans med massa småkryp och låtsas att det är mysigt. Å nu är det 4 nätter som gäller... Skärpning och fokusering, så ska jag nog klara av även denna prövning. 

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0