Bättre sent än aldrig...

... som ni förstått så scrappar jag inget alls nuförtiden, senaste alstren jag gjorde var innan jul och de tänker jag visa nu, sisådär 1,5 månad efter jul. Men det är ju bättre sent än aldrig.


Papper från Maga Design och Pion Design. Inspiration från ett alster i tidningen Inzpira.




Här kommer en altrad ask, med papper från Pion Design och chipboards från Graphic45.


Till sist en vimpel. Ha velat göra en till min dotters rum, antingen i tyg eller papper,
men det har aldrig blirvit av. Nu blev det en julvimpel istället.
Pappret kommer bl a från Maja design. 
 








Jag gjorde faktiskt ett grattiskort häromveckan, men stressad som jag var så glömde jag ju naturligtvis att fota innan det lämnades till jubilaren.
Ikväll ska jag för första gången på evigheter iväg och pyssla lite. Men lat som jag är så får nog alla scrapgrejer stanna hemma denna gång, och istället får mitt lilla broderi följa med. Kanske dags att bli klar med Agnes doptavla snart? Är ju bara 1,5 år sen hon döptes....

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var på tiden!!! ;-)

Nu dröjer det ju inte länge tills scrapmaran och efter det kommer du ha MASSOR med nya alster till din fina blogg. Alla sakerna var (som vanligt) jättefina.

Kram kram

2012-02-18 @ 08:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0