God jul

I går kväll kom jag på att jag inte hade gjort nån påse att lägga fudgen i som jag kokat till mamma. Så det var bara att sätta istá och sno ihop nåt.
Varför använder jag inte nån av de påsarna jag gjort innan, eftersom jag har sagt att jag inte vet vad jag ska ha dem till, tänker kanske nån??? Jo, de påsarna är så stora så fudgekolorna skulle ligga ensamma längst ner på botten och skramla.
Här kommer resultatet:





Tagen kommer återigen från http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/. Tack snälla!
Denna gång försökte jag mig på att färglägga med akvarell på tub. Men fy tusan vad svårt det va!
Kan någon berätta för mig hur tekniken är, snälla?!?!? Jag tror nog att jag skulle gilla akvarell på tub, bara jag kommer på hur jag ska göra för att få till skuggningar å sånt.

Granen är fortfarande inte klädd härhemma, men det kommer bli nästa uppdrag.
God jul på er!

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0