Julkort och header

Här kommer ett julkort i lite annorlunda vikning, när jag var färdig med det så kom jag på att jag inte gjort nån etikett eller liknande där man kan skriva vem det kommer ifrån. Hmm..... Får väl skriva på baksidan.



Jag har grejat med att få till en header på min blogg, det går sådär och jag är verkligen urusel på sånt.
Men nu får jag ha denna header ett tag.

/Sandra


Blogcandy

Distressed Desserts blogg har nyligen fyllt 1 år och det firas med blogcandy. Kolla in
detta superlyxiga, eftertraktade candy med massor av godsaker som jag gärna vill sätta tänderna i.



Susa genast in här och följ anvisningarna så är du också med i utlottningen av detta smaskiga candy.

/Sandra


Flaskkort...

...att hänga på flaskan som man ska ge bort i julklapp.



/Sandra


Julpyssel


I år blir det nya adventsljusstakar, jag har gjort en till vardera våning. Måste ju ha MÅNGA ljus till jul!
Jag är barnsligt förtjust i glaslock på fat, så det fick bli en enkel juldekoration inuti ett sådant.
 







Men vart är alla kort som denna blogg egentligen skulle handla om??!?!?!


/Sandra

Lussekatter...

...är bland det bästa som finns!
Mina planer för idag blev inställda, så det blev lussekattsbak istället.
4 plåtar blev det, hoppas att det räcket till jul, annars får jag baka mer, puh!




/Sandra

Välkommen till min nya blogg!

Då är det alltså gjort - jag har skapat en blogg!
Sitter och grejar med att få till rubriken - inte helt enkelt, men jag får fortsätta mixtra lite
med det.
 
Anyway, jag har tänkt att denna blogg ska handla om skapande, därav bloggnamnet.
Mitt stora intresse är kortmakeri, men jag kanske kan klämma in lite om heminredning
och annat kreativt skapande i denna blogg, vi får se hur det utvecklar sig.

/Sandra

RSS 2.0