Tags

Då var det måndag igen och skolstart för många. För oss var det Öppna Förskolan-start. Passar på att gå några gånger nu, för om några veckor börjar jag jobba och då hinner vi inte med såddana aktiviteter längre.

I helgen var vi på kräftskiva och det var fullt ös!
Jag hade med mig en flaska vin var till värdinnorna och gjorde de här tags:en och hängde på:





/Sandra

Bebiskort igen...

Här kommer ett nytt bebiskort:

 
Pappret kommer från Pion Design, stämpeln från Magnolia, blommor från Wild Orchid Crafts, texten är utskriven på datorn.

Jag var hos frisören idag, och kom därifrån med ca 30 cm kortare hår. Jag gjorde samma sak för ca 3 år sedan, och fattade då inte hur jag kunde göra en sån sak, var olycklig i flera månader efteråt. Så nu har det alltså tagit 3 år att få det till att växa till samma längd, och nu klipper jag av det igen!! Självplågeri eller vad?? Nåja, jag har länge gått och tänkt på att skaffa ny frisyr, och nu kände jag mig lite "wild and crazy" så det var bäst att passa på då. ;-)

Sommaren har bara rusat förbi med resor hit och dit över hela södra Sverige. Bättre väder hade varit önskvärt, men man kan inte få allt. Nu väntar jobb och dagis i höst.
I helgen blir det bl a kräftskiva och förhoppningsvis ett besök på medeltidsdagen i Norra Sandsjö.
Höst betyder också att det förhoppningsvis blir lite mer tillfällen till att pyssla :-)

/Sandra


RSS 2.0