Julpåse

Idag är det fredag igen, sjuttan vad tiden går fort. Å idag fyller min lilla pluttunge 9 månader. Men just nu sover hon gott så då passar jag på att göra ett inlägg.



Idag visar jag en julpåse, som man kan fylla med diverse gottiga grejer och ge bort i julklapp.
Själva påsen är gjord av två svarta lite tunnare A4-papper, ett stort makaronerpaket fick agera mall.
Jag är urdålig på att distressa, men efter söndagens scrappträff så fick jag lite inspiration. Jag har dock inte helt klart för mig hur tekniken är, men distresserna och kom till användning på tagsen. Sen sprayade jag med perfect pearls, så de skimrar lite men det syns inte så väl på bilderna.
GOD JUL-bokstäverna är foambokstäver, med distress och glitterlim på.
På granen har jag använt snö-penna.

Framsida:




Baksida:




Locket, jag har satt dit en magnet så det går att stänga påsen.




Det var allt för idag!

/Sandra


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

WOW!

Vilken superläcker presentpåse Sandra!!

Diggar verkligen designen på den! Motiven är jättefint färglagda!!

Och snyggt med knapparna som håller fast handtaget

och spetsen nertill sätter verkligen pricken över i:et!

TOPPENFINT!! :D



Kramis Petra

2010-12-13 @ 11:08:16
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: carina

Åh, vilket fint alster! *berömmer massor* Jättefint dekorerat! Wow!
Undrar om du har mall/beskrivning på denna?

H:Carina

2012-07-08 @ 16:42:12
URL: http://designbycarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0