Stämpla på ljus...

...är helt nytt för mig. I söndags hade jag och mina underbara vänner scrapträff, då testade vi på att stämpla på ljus. Jag min tok dekorerade mina alldeles för mycket, så nu vågar ingen människa tända dem, för då brinner väl hela huset ner. De får helt enkelt fungera som dekoration utan nån låga.

Förutom ljusen så hann jag också med att göra ett par flaskkort.

 
 
 
 


Idag har jag och min dotter varit på babysim, och då BRUKAR hon bli trött efteråt, men icke idag.
Trots att hon knappt sovit en blund sen simmet så sitter hon här bredvid mig och busar och stojar. Men då sover hon säkert gott inatt istället! Och hon får mer än gärna ta sovmorgon i morgon!

/Sandra


Kommentarer
Postat av: Tina

Kanske börja med försäljng?

2010-12-07 @ 20:30:50
Postat av: Ingela

Nice Sandra! Tyckte mina blev ganske bra också. Hoppas vi kan vara lika produktiva på söndag - längtar:-)

2010-12-09 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0