Vinter!!

Visst är det härligt med vinter, helst en dag som denna, då solen strålar, termometern visar -7 och snön är underbart vit! Vi har fått ytterligare lite snö i natt, svårt att säga hur mycket vi har nu, men jag skulle tro att det är mellan 2 och 3 dm. Det har ju blåst en del också, så snödjupet är ju inte särskilt jämt.

I onsdags var jag, min mamma och min dotter i ULLARED!!! :-)
Hela bilen var fullproppad när vi åkte hem. Nu håller jag på att plocka upp allt ur kassarna.
Det var nästan så resan blev inställd, för bileländet startade inte på morgonen. Gissa om jag hade blivit besviken då! Men efter ett par tre försök så hoppade den igång, puh!
För första gången besökte jag även affärerna runt omkring gekås, och hittade en trevlig heminredningsaffär, där det blev en del inköp. Bilder på detta kanske kommer framöver.

Korttillverkningen går på sparlåga just nu. Men ett kort har jag att visa.



Nä, nu ska jag fortsätta plocka upp kassarna, sen ska jag laga mat åt min man som kommer hem till lunch idag.

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du skynda dig att lägga ut bilder på ljusen och flaskkorten från igår!!

2010-12-06 @ 13:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0