Grattis och glad påsk!

Idag har jag två kort att visa.
Det första fick min lillebror i helgen då han hade 30-årskalas. Jag brukar säga att jag har svårt att göra "vuxenkort", men detta kort blev faktiskt ganska "vuxet". Mina kort brukar annars se ganska barnsliga ut.
Å nej, det är inte min bror som är på kortet, den pojken ser alldeles för "vän och timid" ut...  ;-)
Kortet kommer från ett vintage-klippark.






Det andra kortet är ett påskkort. Gör aaaaaldrig påskkort annars, men nu hade jag ett klippark med påskmotiv hemma, så då fick det bli ett påskkort.
Här har jag använt martha stewart-stansen jag köpte på scrapmaran för ett tag sen. Jag missade att fjärilarna var "pop-up", lite missnöjd, men den får duga.

Jag har påbörjat ett påskkort till, får se om jag hinner göra klart det innan påsken är över. 




Visst har vi haft ett par helt underbart sköna vårdagar?! Till och med jag, som INTE är någon vårmänniska, har tyckt om vädret. Jag har fortfarande inte planterat några vårblommor ännu, men jag var i alla fall på torget idag och inhandlade. Nu ska jag bara försöka hinna få ner dem i krukorna innan påsken är över. 
Idag har vi även hunnit med påskfest på öppna förskolan, och en tur till en kompis ute på landet. Denna årstiden känns det verkligen att man är på landet... ;-)

Nu är det sovdags!

/Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0