Alla hjärtans dag

Jag har fått en beställning på två alla hjärtans dags-kort. Jag tycker det passar bra med staffli-kort för detta ändamål, som man kan låta stå framme över alla hjärtans dag, och då även se vem det kommer ifrån. 
Jag har använt mig av DCWV:s papper ur serien Mariposa, jättefina glittriga papper med fjärilar på. Motiven är från Magnolias senaste serie "so special", som jag har färglagt med akvarellpennor på akvarellpapper. Texten är utskriven på datorn.

Här kommer det första kortet:







Å här kommer det andra:





/Sandra

Kommentarer
Postat av: Rebecka Granstedt

Vad rolig din blogg verkar! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! =) Hoppas du har en kul vardag (:

2011-02-23 @ 21:02:05
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0