Pysselkvällar...

... har vi varannan tisdag här i samhället!!! Kalas tycker jag! Här kommer ett kort som jag gjorde på pysselkvällen i tisdags.





Jag har letat som en tok efter typ chipboards i såddana där fotonegativ, men inte hittat några. Har hört att det finns dies till nån sån där fin maskin, men nu är jag inte innehavare av nån fin maskin så då fick jag helt enkelt ta fram kniven och skära lite, det gick ju ganska bra det också.
Motiven är färglagda med akvarellpennor på akvarellpapper. Snart ska jag försöka mig på och måla lite med mina distresser som står här hemma och skräpar...
Texten är utskriven på datorn.

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej! Va fina kort du gör.

2011-02-13 @ 13:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0