Till slut fick jag anse mig besegrad....

...jag har blivit facebook:are! Länge försökte jag motstå detta men till slut gick det inte, och nu är det faktiskt riktigt kul. Så nu vet ni vad jag har gjort hela helgen.
Lite annat har jag hunnit med också, bl a after work i Jönköping med jobbarkompisar, blivit bjuden på mat av svärföräldrarna på Sandsjö Wärdshus, årsmöte med byalaget (där vi smaskade på smörgåstårta efteråt, men jag var ju proppmätt efter Sandsjö Wärdhus, men det finns alltid plats för lite extra....).

Jag har en liten grej att visa upp från scrapträffen förra helgen. Detta är efter inspiration från senaste Magnoliatidningen:





Nu ska jag titta på den andra delen av Sherlock, godkväll!

/Sanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0