Godkväll i stugorna!

Idag har jag tyvärr inget kort att visa, det har varit fullt upp med annat denna veckan så jag har inte hunnit helt enkelt.
Däremot ska jag på scrapträff på söndag, och då måste jag få minst två kort gjorda! Jag har beställt och fått hem tre stämplar från Magnolias senaste kollektion. De är ju såååååå söta!

I onsdags eftermiddag lämnade jag Agnes hos farmor och farfar och åkte till Jönköping alldeles ensam. Där hade jag bokat in en pedikyrbehandlig. Jag är inte direkt bortskämd med varken behandligar eller egen tid numera, så det kändes superskönt. Efteråt blev det en runda på stan, sen A6 och sen Ikea.
Så nu är mina fötter lena som bebisfötter, dessutom är de lackade, jag tror aldrig jag har målat tånaglarna innan, det ser för löjligt ut. Jag passar lixom inte i lack...

Idag har jag varit hos fotografen med Agnes. Efter en timmes desperata försök och diverse tricks att få Agnes att le litegrann var vår tid ute, men vi är inbokade på ett "återbesök", i hopp om att hon ska ha lättare att skratta nästa gång. Nu låter det som om hon inte log en enda gång, men riktigt så illa var det inte. Hon var riktigt glad då hon i full fart kröp "ur bild", och skulle fram till mig som stod bakom fotografen och viftade med diverse leksaker. Men att sitta still, posera och le på en och samma gång var inte riktigt hennes grej.
Bättre lycka nästa gång.

Nu är det tv som gäller, godkväll!

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0