Jullovet är slut!

Idag är jullovet slut för mig och Agnes. Alla aktiviteter har haft uppehåll under helgerna, men nu drar det igång igen. Inga sovmorgonar mer för oss alltså...  :-(
I lördags var vi på 40-årsfest hos min syster. Vi sov över och åkte hem i går. På vägen hem stannade vi till på det nya MAX i Jönköping, mmmmmmums. Älskar MAX! Tyvärr bor vi ju lite långt ifrån för att bara få för sig att åka och äta där, men man får passa på när man har vägarna förbi.
Den förbaskade plattången (som jag brände upp alla fingrarna på i julhelgen) har gått sönder. Grrrrr.......  Nåt elände skulle den tydligen hinna med att orsaka innan den gick sönder. Just precis när jag stod och gjorde mig "vacker" inför 40-årsfesten slutade den fungera, blev helt kall. Jag har iofs haft den ganska länge, men den är inköpt på en frisörsalong en gång i tiden och den har varit riktigt bra. Det är bara att börja leta efter en ny BRA tång.
Ett kort har jag att visa idag, ett 15x15 cm. Känns som om det är år och dar sen jag gjorde såddana. I höst har vi gjort massor av vikningar, vilket har varit jätteskoj. Men nu kändes det faktiskt ganska skönt att göra ett vanligt fyrkantigt. Är väl inte sådär jättenöjd med det, men jag visar det ändå.




Brun snö!!??!?! Ehhhh, snyggt va? Näe, det är en av grejerna som inte blev bra. Jag skulle ju bara få lite skuggning på snön... Men nu får det vara så här.
Att sy på kort är ju alltid roligt så min gamla husqvarna från 50-talet fick jobba lite. Texten är utskriven på datorn.
Det var allt för idag. Godnatt!

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0