Mer snö

I morse vaknade vi upp till ca 10 cm nysnö. Suck, ska aldrig detta snöandet ta slut.
Jag gillar snö och vinter, men nu är det mycket snö. Dessutom är min man inte hemma och kan skotta så nu måste jag ut och göra det, kanske det som är det värsta, hehe.....
Jag skottade det mesta i morse, men jag ska ta resten nu ikväll.
Jag, Agnes och mamma har varit i Eksjö idag. Jag behövde akvarellpapper till mina motiv, och det hittade jag. Jag hittade även ett nytt sällskapsspel som fick följa med oss hem. SmartAss heter det. Några vänner till oss kommer hem i morgon kväll och då ska vi spela lite, så det passar bra med ett nytt spel. Vi spelade detta på Annandagen, då vi firade jul ihop med Bennys släkt. Det var jättekul, trots att jag tidigare på dagen hade bränt mig på plattången och hade handen inlindad i is för att dämpa smärtan. Jag har glömt hur fruktansvärt ont det gör att bränna sig. Is ska man ju inte ha direkt på, men jag hade så ont så jag stuntade i vilket just då. 

Igår hade vi scrapträff igen, jätteroligt! Min syster fyller 40 på fredag, och hon ska få detta från oss i familjen.





Jo, jag fick ju två nya Martha Stewart-punchar av min man i julklapp, vad han är snäll!
Jag har använt mig av båda på kortet, doily lace och monarch butterfly tror jag de heter.


Nu ska jag ut och skotta! Ha dé!

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0