Lite annat...

... än kort blir det idag. Tänkte visa lite inredningsprylar jag införskaffat senaste tiden:


Fågelbur med murgröna och ljus i.




 
Brickbord med zinkhink och träbokstav.




Sovrummet har fått såddana här träbokstäver och kungakronor med
blommor i.
 


Jag har länge letat efter (någorlunda billiga) glasfat på fot hos diverse loppisar, antik och kuriosa-handlare, men de är ju jättedyra, så jag har varit lite snål och inte köpt nåt. Annars finns de ju lite överallt så de är inte svåra att hitta. En dag hemma hos mamma så berättade jag att jag letar efter dessa fat, och gissa vad?!?! Hon hade två stycken, precis såddana jag vill ha, och snäll som hon är så fick jag dem! Kolla här:



Så nu är frågan vad jag ska ha dem till och vart jag ska placera dem?
Kakkalas kanske?

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0