Födelsedag

Idag firar vi födelsedag här hemma. Vår lilla höna har hunnit bli ett helt år! Jisses vad tiden går snabbt.
Imorse sjöng vi för henne och hon fick öppna paket, precis som om hon fattade nånting - not! Vi öppnade ju förståss åt henne, och hennes presenter i form av nya leksaker är redan gamla och tråkiga.
Dessa bakverk hade vi med oss till Babysången och bjöd på.






Härhemma blir det Nalle Puh-tårta ikväll när pappa jobbat klart. Troligtvis kommer mormor, morfar, farmor och farfar och hjälper oss att äta upp den. Kalas ska vi ha nästa helg då släktingarna kommer och grattar.




Jag har gjort ett kort till en liten kille som också fyller 1 år idag; Alvin heter han och är Agnes BB-kompis.
Han och hans mamma kommer hit i morgon och så ska vi äta resterna av tårtan (så jag hoppas att det blir lite kvar...).




Det var allt för idag. Nä, det var det ju inte kom jag på...
Jag måste ju berätta att jag har börjat på en distresskurs. Det var första gången i gårkväll, och det var jättekul. Jag har ju annars varit ganska tveksam till distress, har väl inte fattat riktigt hur eller vad man kan göra, men nu får vi lära oss alla möjliga tekniker, och vi fick även leka lite med perfect pearls, kul. Ser fram emot nästa gång.
Jag har väl inget direkt att visa, men det kanske kommer.

Nu var det allt!

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fina cupcakes du har gjort (de är alldeles för tjusiga för att kallas muffins). Du måste ha gjort succé när du hade med dig dem. Kul att höra att du tyckte lika mycket om kursen som jag, jag var lite orolig att du skulle fortsätta vara lite avigt inställd till detta med distress.....;-) Ses nästa onsdag. Kram

2011-03-10 @ 21:21:40
Postat av: Anna

Vilken mysig blogg du har, och så fina foton! Du har verkligen talang! Tack så mycket att du hade med dig superfina cupcakes, så goda... Kram!

2011-03-14 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0