Gammalt och nytt...

...visar jag i bloggen idag!

Först ett par grejer jag har gjort för längesen, vi börjar med popcornskål. Eller skål säger man väl inte.... jaja, ni fattar vad jag menar. Två lila cardstock och ett mönsterpapper har jag för mig att det gick åt. Jag har dekorerat med magnoliastämpel och blommor. Kanske inte något man äter popcorn ur, men det passar bra att använda när man vill ge bort en present kanske?



Nästa grej är en ask. Asken är ca 2,5 cm hög och 20 cm bred (på båda håll).



Nu till den nya grejen. Igentligen har jag två nya grejer att visa som jag gjorde i söndags när vi hade scrapträff, men en av dem fick åka till Vuxenskolan i Nässjö och vara med på Hantverksvernissage, så det får ni se en annan gång.
Detta kort är ett beställningskort till en vän som i sin tur har en vän som har fått barn. Så här blev det:



Stämpeln kommer från Magnolia och är färglagd med distress. Texten har jag skrivit ut på datorn.



Idag har jag både hunnit med att ta en långpromenad och sedan har jag och Agnes varit och badat i Sävsjö. Mysigt!

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för senast.....förlåt att det blev så sent! Nu är det ju så att du har dig själv att skylla (lite iaf) för du har så mycket fint som man vill prova på att göra och är man inte lika snabb och kreativ som du, så tar det tiiiiiiid ;-) Tack för god mat och trevligt sällskap också! Kram kram C

2011-05-04 @ 21:52:16
Postat av: Tina

Hej funderar på hur man gör denna fina popcorn ask? finns det beskrivning någonstans på den?



MVH Tina

2011-08-07 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0