Tillbaka till verkligheten...

Efter 1,5 års föräldraledighet är jag nu tillbaka i verkligheten. Känns både kul och tråkigt, man har de ju faktiskt ganska bra när man är föräldraledig med ett barn, samtidigt som det är roligt att komma tillbaka till jobbet och få lite "vuxenliv".
Min lilla höna har börjat på dagis (förskolan heter det väl kanske), hon ser så butter ut när jag lämnar henne på morgonen, idag var första gången hon vinkade till mig, alla andra dagar har hon bara stirrat surt på mig när jag har gått. Men jag vet ju att hon har det bra där. Men det skär ändå lite i mitt mammahjärta.

Idag fyller en go grabb vid namn Hugo år och detta kortet postade jag igår, och jag hoppas Posten gjort sitt och levererat det i lådan till mottagaren idag:



Nu ska jag försöka hinna städa, tvätta och laga mat medans lilla hönan sover.

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0